dijous, 9 de desembre del 2010

MUY INTERESANTE (Afegit per Luna C.)

7 comentaris:

  1. Sincerament, és el millor video que he vist sobre la música!
    Crec que Benjamin Zander, ha trobat les millors paraules i les més adequades , per explicar el sentiment que hi ha dins els músics. Crec que és una pena que hi hagi gent que no ho comprengui, o que es consideri "sorda musicalment", va, que no negarem que ens agrada el Rock and Gol, (40 principales a jo), Kiss FM, o que a nes cotxe escoltam sa ràdio, o mentres feim es sopar o quan sona es mòbil precisament no és sa polifonia o politono (estic un poc perduda) de sa marca Nokia, sinó que és sa cançó que sen's ha aferrat de tant cantar-la o xiular-la a sa dutxa. TOTS, TOTS, no crec que hi hagi ningú sord a la música sigui quina sigui. I referit a nes vídeo, jo que personalment form part d'una "Senyora Orquestra", crec que és ver que es director sol aconseguir que ens brillin ets ulls, crec que no sabria estar-me un divendres de 6 a 8 mirant sa tele, o pel carrer, és com una dòsi que necessites cada divendres, i que per molt que t'agobiin els estudis, que tenguis moltes responsabilitats que...tothom té el seu món i les seves coses, però almenys jo, no vull dir que em moriria , però perdria moltíssima part de jo. No crec que s'arribi a perdre mai sa música clàssica, ja que com ell diu és en tots, i és vàlida per a tots (i no només sa clàssica).Tal i com ho expressa aquest director d'orquestra, és dintre nostre i la veritat, els que tenim la sort de sentir-ho així, bf, ÉS GENIAL.

    Enhorabona Luna per trobar aquest vídeo! :)

    ResponElimina
  2. A jo, que no entenc de música (ni sé parlar anglès :D), també m'ha agradat molt, bàsicament per les qualitats pedagògiques que demostra tenir Zander: tant de bo tots haguéssim tingut un professor de música així!

    ResponElimina
  3. per cert, m'ha encantat la definició que fa al final sobre l'èxit... Jo, quan sigui gran (je,je), vull arribar a n'aquest tipus d'èxit!

    ResponElimina
  4. Es uno de los mejores vídeos que he visto! ESPECTACULAR! Me encanta como explica y la forma que tiene de explica la música, un concepto que tiene su complejidad a la hora de entenderse y explicarse.

    Es una pena que haya mucha gente que no tenga interés para intentar entender la música... ya que cuando la comienzas a entender es maravillosa!

    La música es para todos.

    ResponElimina
  5. Éxit amb anglès vols dir? (je, je)



    O èxit com es que tindrà es Conservatori dimecres que ve?

    Música maestro!

    ResponElimina
  6. crec que a part de tot el que ja heu dit ( que hi estic d'acord) aquest home s'expresa de meravella i et fa riure explicant coses que mai no t'haurien fet gràcia si t'ho haguessin dit d'una altra manera. a part d'un bon music és un còmic de primera

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.